Ан-2 (За класифікацією НАТО - Colt)

Радянський легкий багатоцільовий літак. Являє собою біплан із разчалювальним крилом із одним поршневим двигуном.
Заводський номер
Налет XXXX час
-----
Бортовий номер – ХХ (оригинальный)
Озбоєння: некеровані ракети: 2 блоки РО, 16 некерованих снарядів С-5М чи С-5К; бомби: один балковий тримач БДЗ-57КУ або БДЗ-57КР з бомбою калібру до до 250 кг
31 серпня 1947 року льтчик-випробувач П.Н. Володін вперше підняв у повітря перший прототип Ан-2, позначений СХА. Літак виконав два великих кола на висоті 1200 метрів і післе 30 хвилин польоту виконав посадку. У грудні 1947 року у НДІ ВПС почались Державні випробування, що тривали до березня 1948 року. 23 серпня 1948 року літак під позначенням Ан-2 було прийнято на озброєння ВПС та на постачання ЦПФ. Серійне виробництво було органзовано на заводі № 473 у Києві. 9 вересня 1949 року льтчик-випробувач Г.І. Лисенко підняв у небо перший серійний Ан-2 (у транспортному варіанті).
Серійне виробництво літака Ан-2 велось:
- 1949—1952 — на авіаційному заводі № 473 у Києві, випущено 185 машин.
- 1953—1963 — на авіаційному заводі № 473 у Києві, випущено 3164 машин.
- 1959—2002 — на авіаційному заводі WSK PZL-Mielec у Польщі, випущено 11 915 машин.
- 1966—1971 — на Долгопрудненському машинобудівному заводі (м. Долгопрудний, Московська область), випущено 506 машин модифікації Ан-2М.
- 1956—1968 — на авіаційному заводі № 320 у м. Наньчан (зараз NAMC — Nanhang Aircraft Manufacturing Corporation) у Китаї, випущено 727 машин під назвою 安-2 («Фонг Шу-2»).
- 1970 — до теперішнього часу (2013) — на авіаційному заводі у м. Шицзячжуан (зараз SAMC — Shijiazhuang Aircraft Manufacturing Corporation) у Китаї, випущено більше 300 машин під назвою 运-5 («Юншучжи-5», Y-5).
У СРСР літак широко експлуатувався на місцевих повітряних лініях для перевезення пасажирів та вантажів (часто на лініях, що сполучають обласні центри з районними, а також із селами), виконання різноманітних народногосопдарських робіт, зокрема авіаційних хімічних робіт.
Народну назву «кукурузник» літак отримав у спадок від По-2, оскільки заміним попередника на сільськогосподарських роботах у період мосового засіву полів кукурудзою. Являючись простим в експлуатації, придатним для роботи із непідготовлених грунтових ділянок та маючи малий розбіг та пробіг, літак був незамінним для робіт на малоосвоєних територіях Сибіру, Крайньої Півночі, Середньої Азї, де застосовувася повсюди.
Екіпаж: 2 людини, 12 пасажирів.
Розмах крила: 8,425 м (верхнє), 5,795 м (нижнє);
Довжина: 12,4 м;
Висота: 5,35 м;
Площа крила: 71,52 м2;
Маса пустого літака: 3400 - 3690 кг;
Максимальна злітна маса: 5250 кг;
Об'єм палива: 1240 л;
Силова установка: 1 × зірковоподібний поршневий АШ-62ИР
Максимальна швидкість: 236 км/ч;
Практична дальність польоту без дозаправки: 990 км;
Практична стеля: 4200 м;
Довжина розбігу: 235 м
Вантажопідйомність: 1500 кг
Ан-2
Використовується модель із сайту http://www.3dsociety.ru/