Музей дальньої авіації
м. Полтава
НЕ офіційний сайт
Музей дальньої авіації
м. Полтава
офіційний сайт
Українською  По русски 

Експонати музею

 
Museum page on Facebook


Ту-95МС (За класифікацією НАТО - Bear (Ведмідь)

TU-95 (BEAR)

Восьмимісний суцільнометалевий вільнонесучий високоплан з чотирма турбогвинтовими двигунами, розташованими в крилах, і тристійковим шасі, що прибирається. Стратегічний бомбардувальник.

Заводський номер 1000211732191

Наліт 725 годин

Літак перелетів із аеродрому Узин (1006 ВБАП) своїм ходом 02.12.2000 року.

У Полтаві у відповідності із міжнародним договором літак було приведено до безпечного стану.

Бортовий номер – 01 (оригінальний)

Озброєння: у внутрішньофюзеляжному вантажовідсіку розміщується 6 крилатих ракет. Ще 10 ракет можуть розміщуватись на зовнішній підвісці. БРЛС «Обзор»,  БКО «Метеор НМ»

Створений у ДКБ-156 під керуванням А.Н. Туполєва . Прототип зробив перший виліт 12 листопада 1952, піднімав екіпаж льотчика- випробувача А.Д.Перельота. Серійне виробництво почалося у 1955 р. на Куйбишевському авіазаводі (нині - Самарський авіазавод ) і продовжується донині. Обсяг випуску перевищив 500 машин.

На початку 50- х років в ДКБ А. Н. Туполєва почалися роботи по створенню стратегічного бомбардувальника з міжконтинентальної дальністю польоту. У 1952 р. відбувся перший політ нового літака, що отримав позначення Ту -95. У 1956 р. Ту -95 був прийнятий на озброєння частин далекої авіації. Особливістю нової машини з'явилося застосування стрілоподібного крила і, головне, вперше в практиці світового літакобудування для літаків такого класу, встановленням турбогвинтових двигунів. Нові двигуни НК-12М були створені в ДКБ Н.Д. Кузнєцова. ТВД були обладнані диференціальними редукторами, що обертають два співвісних гвинти в протилежні сторони. Витрата палива нових двигунів складала всього 0.207 кг /(л.с.*год). Ресурс нового ТВД виявився в 10 разів більше, ніж у будь-якого іншого сучасного двигуна, що застосовувались на бомбардувальниках, у тому числі і закордонних.

У відповідь на переозброєння американцями своїх стратегічних бомбардувальників В- 52 "Стратофортрес" крилатими ракетами ALCM, в СРСР в 1981 р. приймається на озброєння нова модифікація бомбардувальника - Ту-95МС. Ту- 95МС призначений для ураження крилатими ракетами важливих стаціонарних об'єктів вдень і вночі в будь-яких метеоумовах і в будь-якій точці земної кулі. На відміну від Ту-95 модернізована машина має нове крило з більш швидкісним профілем. Встановлено новий стабілізатор, тепер він може автоматично, в залежності від зміни центрування, пов'язаної з відпрацюванням пального, змінювати кут установки. Повністю замінено бортове радіоелектронне обладнання. До складу останнього включені дві бортові ЕОМ. Модернізуються бортові засоби РЕБ . Головні зміни стосуються ударного озброєння. У бомбовідсіку встановлюється барабанна пускова установка, споряджена 6-ма крилатими ракетами РКВ-15Б з дальністю враження 2500 км. Будівництво Ту- 95МС було розгорнуто на Самарському авіазаводі. Базувалися Ту-95, крім СРСР, на авіабазах Куби, Гвінеї, Анголи, Сомалі і В'єтнаму. Це давало можливість стратегічному командуванню СРСР ефективно контролювати практично будь-яку точку земної кулі. До початку 90-х років усі Ту-95 із закордонних баз були виведені. Крім ударних стратегічних літаків, на базі Ту-95 були створені літаки радіолокаційного дозору і наведення АКРЛДН Ту-126, оснащені радіотехнічним комплексом "ЛІАНА". Ту-126 призначався для виявлення повітряних цілей, починаючи із середніх висот.

Ту -95 був прийнятий на озброєння у вересні 1957 р. Різноманітні модифікації літака знаходилися на озброєнні Дальньої авіації та ВМС аж до розпаду СРСР. Після цієї події Ту-95 залишились у розпорядженні ВВС Росії та України .

Екіпаж: 8 чоловік.

Розмах крил: 50,04 м;

Довжина: 49,09 м;

Висота: 12,5 м;

Площа крила: 289,9 м2;

Маса порожньго літака: 98500 кг;

Максимальна злітна маса: 185000 кг;

Маса палива: 87000 кг;

Силовая установка: 4 × НК-12МП

Максимальна швидкість: 830 км/год;

Практична дальність польоту: 10500 км;

Практична стеля: 10500 м;

Навантаження на крило: 638 кг/м²;

Довжина розбігу: 2540 м

Бойове навантаження (нормальне / максимальне): 7800/20800 кг


Ту-95МС

Використовується модель із сайту http://www.3d-models.com.ua/

Панорама кабіни літака

За створену панораму глибока вдячність http://svit-navkolo.com/

 
© 2013-2018 IT-студія KWit-service
© 2013-2018 Музей дальньої авіації