Музей дальньої авіації
м. Полтава
НЕ офіційний сайт
Музей дальньої авіації
м. Полтава
офіційний сайт
Українською  По русски 

Експонати музею

 
Museum page on Facebook



Ан-2 (За класифікацією НАТО - Colt)

An-2 (Colt)

Радянський легкий багатоцільовий літак. Являє собою біплан із разчалювальним крилом із одним поршневим двигуном.

Заводський номер

Налет XXXX час

-----

Бортовий номер – ХХ (оригинальный)

Озбоєння: некеровані ракети: 2 блоки РО, 16 некерованих снарядів С-5М чи С-5К; бомби: один балковий тримач БДЗ-57КУ або БДЗ-57КР з бомбою калібру до до 250 кг



31 серпня 1947 року льтчик-випробувач П.Н. Володін вперше підняв у повітря перший прототип Ан-2, позначений СХА. Літак виконав два великих кола на висоті 1200 метрів і післе 30 хвилин польоту виконав посадку. У грудні 1947 року у НДІ ВПС почались Державні випробування, що тривали до березня 1948 року. 23 серпня 1948 року літак під позначенням Ан-2 було прийнято на озброєння ВПС та на постачання ЦПФ. Серійне виробництво було органзовано на заводі № 473 у Києві. 9 вересня 1949 року льтчик-випробувач Г.І. Лисенко підняв у небо перший серійний Ан-2 (у транспортному варіанті).

Серійне виробництво літака Ан-2 велось:

  • 1949—1952 — на авіаційному заводі № 473 у Києві, випущено 185 машин.
  • 1953—1963 — на авіаційному заводі № 473 у Києві, випущено 3164 машин.
  • 1959—2002 — на авіаційному заводі WSK PZL-Mielec у Польщі, випущено 11 915 машин.
  • 1966—1971 — на Долгопрудненському машинобудівному заводі (м. Долгопрудний, Московська область), випущено 506 машин модифікації Ан-2М.
  • 1956—1968 — на авіаційному заводі № 320 у м. Наньчан (зараз NAMC — Nanhang Aircraft Manufacturing Corporation) у Китаї, випущено 727 машин під назвою 安-2 («Фонг Шу-2»).
  • 1970 — до теперішнього часу (2013) — на авіаційному заводі у м. Шицзячжуан (зараз SAMC — Shijiazhuang Aircraft Manufacturing Corporation) у Китаї, випущено більше 300 машин під назвою 运-5 («Юншучжи-5», Y-5).

У СРСР літак широко експлуатувався на місцевих повітряних лініях для перевезення пасажирів та вантажів (часто на лініях, що сполучають обласні центри з районними, а також із селами), виконання різноманітних народногосопдарських робіт, зокрема авіаційних хімічних робіт.

Народну назву «кукурузник» літак отримав у спадок від По-2, оскільки заміним попередника на сільськогосподарських роботах у період мосового засіву полів кукурудзою. Являючись простим в експлуатації, придатним для роботи із непідготовлених грунтових ділянок та маючи малий розбіг та пробіг, літак був незамінним для робіт на малоосвоєних територіях Сибіру, Крайньої Півночі, Середньої Азї, де застосовувася повсюди.

Екіпаж: 2 людини, 12 пасажирів.

Розмах крила: 8,425 м (верхнє), 5,795 м (нижнє);

Довжина: 12,4 м;

Висота: 5,35 м;

Площа крила: 71,52 м2;

Маса пустого літака: 3400 - 3690 кг;

Максимальна злітна маса: 5250 кг;

Об'єм палива: 1240 л;

Силова установка: 1 × зірковоподібний поршневий АШ-62ИР

Максимальна швидкість: 236 км/ч;

Практична дальність польоту без дозаправки: 990 км;

Практична стеля: 4200 м;

Довжина розбігу: 235 м

Вантажопідйомність: 1500 кг

Ан-2

Використовується модель із сайту http://www.3dsociety.ru/

 
© 2013-2018 IT-студія KWit-service
© 2013-2018 Музей дальньої авіації